maandag 28 februari 2011

Aan de bak!

Vanmorgen de wekker om acht uur gezet en toen gauw weer uit.
Om negen uur verzorgde Eugénie het ontbijt en om elf uur gauw naar de Bricomarché.
Kofferbak volgegooid met betonblokken en metselmortel.
Thuis even een stokbroodje op het balkon in de zon en toen aan de bak.
Eugénie met het grote plamuurmes het behang te lijf en ik eindelijk aan de trap.



Toen ik een stukje hout uit de derde trede wilde halen lag er opeens een stuk muur op de grond.
Handig om het houtje door te trekken.



Toen aan het bouwen met parpaings (Franse betonblokken), slijptol en zwerfpuin.
De eerste twee treden zijn klaar. Nog acht te gaan, maar ik weet nu hoe het moet.



Intussen had de kleine prinses ook niet stil gezeten.
Al het behang is eraf en de plukken schimmelhaar zijn in de vuilniszak gejaagd.



Straks komt Werner, gaan we lekker pizzaatje happen van Roberto en ons volgieten met Ricard in de Bar du Pont terwijl hij aan het bakken is.
Hoor ik er eindelijk bij met mijn haar vol bouwstof en cementvlekken op mijn trui.

2 opmerkingen:

aukje zei

oh- het IS geen vakantie!!! :)

x Auk

Puck en Pim zei

Goedemorgen,

Je laat toch nog wel iets te klussen voor ons over ?!.
Jullie zijn er wel ineens tegenaan gegaan, wel op tijd schaften hoor.
dikke knuf